Sunday, April 24, 2005

استشمام هوای تازه کوه مخلوط شده با عطر خوش ایدئولوژی


فکر می کنم تا کنون هیچ ملتی در دنیا ازقهرمانان و حافظان مرزهای خود بعنوان پرچم فتح یک قله، یک جزیره، یک منطقه، یک محله و.... استفاده نکرده باشد البته تصحیح می کنم هیچ ملتی بجز ما ..... متاسفانه این افتخار فقط نصیب ما شده است که روشی نوین ابداع کرده و برای مشخص کردن و از آن خود کردن قلمروی دلخواهمان در آن شهید بکاریم..... همه چیز در خدمت بقای یک ایدئولوژی... فرهنگ،هنر، سیاست، دین ،اجتماع، گذشته، آینده، من، شما وحتی شهدا Posted by Hello

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

من گاهي اوقات بهترين راه را انتظار بر مبناي اعتقادات شيعي مي دانم.كه به حساب رجعت مي بايست اينان كه با مرگ غير طبيعي مرده اند زنده شوند و باز بميرند.دوست دارم ببينم آن گاه كه مي بينند از فراز كوه به پا خاسته اند و با چه هدف ساليان سال در چنين محلي خفته اند چه مي گويند و احيانا چه مي كنند؟

4:53 AM  

Post a Comment

<< Home