Saturday, February 17, 2007

 Posted by Picasa

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kheili khoob shode...afarin. negahe khoobi dari.

9:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

دوست عزیز جان، یه دوست عزیز برا یه دوست عزیز دیگه به اسم نف یه کامنت در خور توجهی گذاشتن
من همینجا از اون استفاده می کنم و اینو به شما می گم
ایشون می فرماد: از اول هم پیدا بود که دختر خوبی می شی
البته من یه کم تلخیص کردم پیام ایشون رو
اما خیلی خنده داره انصافا که معلوم باشه یه آدمی دختر خوبی می شه. یعنی دختر خوب بودن یه مرحله از زندگیه
مثل فوق لیسانس جون شدن مثلا
دوست عزیز شما خوابی و من در دوری شما
به خدا می سپارمتون
به قول سم ایشالا خواب ماها رو ببینی:)))

9:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

بله، حالا تشريف بيارين من پشت خونه رو هم نشونتون بدم...
ببينين؛ اين جا تنها ملک چهاربره تهرونه. مث که مي‌خواستن بندازن دويست‌سال پيش پشت قباله انيس‌الممالک. سلطان‌مغفور راي‌شون نبوده. خدابيامرز التفات نداشته به انيس خانوم. مي‌گفتند مادر شاه توو شيريني‌خودنشون وساطت داشته و اجبار بوده...
به هر حال اينم اين بَرِشه. فشم هم مي‌شه اون برش. رودخونه کرج هم که ديدين. اينم اينجا.
تصميمتون و بگيرين ايشالا. اينم کارت من.
حاج آقا پسنديدن ايشالا، شيرينيه بچه‌ها فراموشتون نشه حاچ خانوم...

12:12 AM  

Post a Comment

<< Home